Pagalba
01 Kam gali būti naudinga PLANNER rezervacijų sistema ir kokiai įmonės veiklai ji yra pritaikyta?
PLANNER sistema yra skirta visoms įmonėms, kurių veikloje reikalingos rezervacijos, pavyzdžiui: notarams, advokatams, autoservisams, klinikoms, grožio salonams, sodyboms, montuotojams, konsultantams ir t.t.

Grožio salonas sistemoje gali susivesti jame dirbančius specialistus. Kiekvienas specialistas turi savo individualų kalendorių, kuriame tiek specialistas tiek ir administratorius mato užimtumą, laisvus laikus ir gali planuotis darbo laiką. Taip į svetainę įdiegta rezervacijos forma gali palengvinti užsakymų priėmimą. Taip pat salonas kaupdamas klientų duomenis gali juos panaudoti iškomunikuojant akcijas, naujas paslaugas, pasikeitusią vieną ar kitą informaciją.

Sodybos savininkai gali vietoj tiekėjų/specialistų susivesti kambarius ir taip bet kuriuo momentu žinoti kurie kambariai yra laisvi, kada rezervuoti, taip pat galima kaupti klientų duomenis. Į svetainę įdiegta užsakymų forma palengvina užsakymų priėmimą bet kuriuo paros metu.

Autoservisas turėdamas keltuvų arba specialistų darbo kalendorių gali aiškiai matyti savo užimtumą, įvertinti užtruktą laiką, taip pat kaupti klientų duomenis. Priminimai klientams sumažins prastovas, padidins klientų srautą.

Įmonė teikianti konsultancijas gali turėti kiekvieno konsultanto užimtumo kalendorių, o laiko apskaita leis žinoti kurie konsultantai priima daugiau klientų. Priminimai klientams sumažins prastovų skaičių, o klientų duomenų bazė leis efektyviau iškomunikuoti naujas paslaugas, akcijas ar kitą informaciją.
02 Kokia programinė ir techninė įranga reikalinga, kad būtų galima naudotis sistema?
Jums reikalingas kompiuteris su interneto prieiga. Programa pasiekiama per internetinę naršyklę. Programa palaiko visas Internet Explorer versijas, kurios yra aukštesnės negu 6 versija. Taip pat palaiko visų kitų populiariausių naršyklių paskutines versijas.
03 Kaip užtikrinama duomenų apsauga ir jų praradimas?

Duomenys yra saugomi duomenų centre, taip pat pagal sutartį mes užtikriname duomenų konfidencialumą ir neplatinimą trečiosioms šalims.

Duomenys yra apsaugoti nuo jų praradimo, nes kiekvieną naktį yra daromos duomenų atsraginės kopijos.

04 Kaip galima nustatyti įmonės darbo laiką?
Sistemos administratorius lange "Nustatymai" laukelyje "Darbo pradžia" nurodo nuo kada įmonė/įstaiga dirba, o laukelyje "Darbo pabaiga" iki kada dirba. Laukelyje "Darbo dienos" administratorius gali nurodyti kiek dienų per savaitę įmonė/įstaiga dirba.
05 Kuo skiriasi laukeliai "Priminimo tekstas" ir "Registracijos pabaigos žinutė"?

"Priminimo tekstas" laukelyje yra įrašomas priminimo tekstas, kuris yra siunčiamas automatiškai SMS žinute klientui apie būsimą apsilankymą.

"Registracijos pabaigos žinutė" laukelyje įrašomas padėkos tekstas, kai per integruotą formą Jūsų svetainėje, klientas užsirezervuoja laiką.

06 Kaip nurodyti konkretaus tiekėjo/specialisto darbo laiką?

Paspauskite ant mygtuko "Tiekėjai". Atsidariusiame sąraše paspauskite ant norimo tiekėjo ir kortelėje pasirinkite "darbo laikas".

Pasirinkę "darbo laikas" galėsite nurodyti tiekėjo darbo laiką. Jeigu tiekėjas/specialistas tam tikromis dienomis atostogauja ar kitaip nenumatytai keičiasi jo darbotvarkė pasirinkite "Nauja išimtis". Čia galite arba pridėti nedarbo laiką arba pridėti papildomą darbo laiką.

07 Kaip pasikeisti slaptažodį?
Paspauskite ant mygtuko "Profilis" ir laukelyje "Slaptažodis" įrašykite naują slaptažodį.
08 Rezervuojant klientą kalendoriuje matome tik 4 pasirinkimus kokiai paslaugai yra rezervuojama. Kaip galima sukurti papildomas paslaugas?
Paspauskite ant "Nustatymai" ir pasirinkite "Paslaugos". Atsidariusiame lange dešinėje pusėje spauskite "Pridėti" ir įveskite paslaugos pavadinimą bei minimalią jos trukmę. Minimalios trukmės nurodyti nebūtina.
2012 © PLANNER / Tel. 8 5 2609131 / Mob. tel. 8 685 66839 / El. paštas info@planner.lt
© Copyright by
puslapiu kurimas